babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 października 2014

26.10.2014 Robótkowo i nie tylko

Wieczory jesienne długie a ja nie lubię siedzieć bezczynnie więc udzielam się trochę domowo . A co z tego wynikło widać na załączonych obrazkach .

Nieco upiorkowate włóczkowe sówki - wnuczętom się spodobały więc chyba nie są takie złe 



                               Kilka słoiczków z przysmakami na zimę 

Kilka jesiennych dekoracji 



                                         



Niebieska czapcia dla wnusia - wzór najprostszy z możliwych    , 
ale efektowny -
każde oczko ma około centymetra , robiłam na drutach numer 6 



           Tęczowy komin dla wnusi - pięknie wygląda do czarnego                                              flauszowego płaszczyka 


I prezent dla przyjaciółki - pudełko na herbatki z marynistycznym motywem - ma drobne niedoróbki , ale trudno, na razie wciąż jeszcze się uczę technik decoupagowych , myślę ,że mi wybaczy małe niedociągnięcia 



I na koniec migawka z wystawy rolniczej - jakieś takie wiszące i błyszczące i kręcące się w różne strony COŚ   , ale po co to komu ? 

                                               

4 komentarze:

  1. Masz złote ręce! Ja tylko jeden stroik zrobiłam, ale porządny i wielki, do tego kręconego wazonu, całośc jest prawie pod sufit. No i trochę suszonych kwiatów w wazonnikach mam. Świec nie palę, bo Ślubny nie lubi ich zapachu, niestety! Teraz muszę się sprężyć, aby zrobic kominy dla moich wszystkich Dziewczyn! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominy szybko się robi nawet z takim tempem jakie ja mam . Nigdy nie nauczyłam się szybko przerabiać oczek. Wrzuć fotkę stroika .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne... zwłaszcza komin dla wnusi uroczy. Ja mam ostatnio domowstret objawiający sie nic nierobieniem w domu. Jakos ten dom mnie nie cieszy. Dlatego lubie zaglądać do Ciebie. Prawdziwy dom. Buziaki

    OdpowiedzUsuń