babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 7 maja 2014

7.05.2014 Fotkowo w wielkim skrócie

Nie zrobiliśmy dużo zdjęć, trochę dzieciakom , kilka ciekawostek . Tyle się działo i nie wiele się przemieszczaliśmy  ,że jakoś się nie złożyło , ale chociaż kilka  

Tym chcieliśmy popływać ale przy wiejącym wietrze się nie dało , groziło wywrotką .

Takie urzekające widoki mieliśmy przed oczami - na górnym zdjęciu widać jak czyste są tam jeziora 


A tu płonący ogień - ognisko wszystkim podobało się najbardziej 



Most zwodzony w fazie opuszczania 



Pół godziny na wodzie  


I na kucykach 

Taki widok mieliśmy z okien ośrodka 

Zachód słońca - choćby tylko dla takiego widoku warto pojechać na Kaszuby

I mój nabytek w kaszubskie wzorki - są śliczne 

I to by było na tyle w temacie tegorocznej majówki . 

8 komentarzy:

  1. Piękna majówka. :)) i pogoda jak widać też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne fotki. A wiesz haniu, ze mam cala ksiazke ze wzorami do haftow kaszubskich . Pod twoje filizanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam - prawdopodobnie tę samą , a poza tym jeszcze sporo wzorów z różnych gazet sprzed lat.

      Usuń
  3. uwielbiam te kaszubskie wzorki... taaakie filiżanki musiałabym kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciły , były w różnych wersjach od maleńkich do espresso po litrowe kubasy

      Usuń
  4. przepiękne okolice no i te filiżanki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , tam jest po co jechać , a filiżanki są duże , pojemności szklanki , specjalnie takie kupiłam ,żeby używać do kawy zbożowej przy śniadaniach - nie mam zamiaru ich trzymać w szafie i czekać na okazję .

      Usuń