babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 24 sierpnia 2013

24.08.2013 Śliwkowo ...

Lubię tę porę roku . Wciąż ciepło, chociaż upały już się we znaki nie dają , ranki i wieczory rześkie , a zieleń już nie tak intensywna i zapachy  - niepowtarzalne ; owoce, świeże  ścierniska i ziemia ... Tak pachnie koniec lata. Dziś rano nad miastem snuła się lekka mgiełka . Pięknie było.





Dziś dzień pracujący. Trzeba było pojechać do biura - klient nasz pan. zeszło nam do 15.00 . Tym samym za roboty domowe zabraliśmy się dopiero około 16.30. Mężuś za szlifowanie kolejnego kawałka podłogi , ja pojechałam na działkę po śliwki. Mogłyby jeszcze z dwa dni powisieć na drzewie , ale w tygodniu nie będę miała na to czasu więc nazrywałam . Poleżą ze dwa dni w domu to na powidła się nadadzą. Na kompoty mogą być od zaraz. 
Jest i placek ze śliwkami , bo inaczej być nie może. A jutro na obiad będą knedle. Znów się objem , ale co tam . Knedle ze śliwkami robię raz czasem dwa razy w roku.  

Śliwek miałam więcej , była jeszcze jedna wielka micha , ale nawinęła mi się Szwagroska więc jej dałam . 
News dnia : Szwagroska będzie babcią .Na wiosnę . Entuzjazmu babcinego na razie po niej nie znać . 




4 komentarze:

  1. Ło matko! Jak bym sobie pojadła tych naszych śliweczek, węgiereczek! ! ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się opycham śliwkami bez opamiętania, ale lubię i nic na to nie poradzę .

      Usuń
  2. Hania, od jakiegos czasu chodzi za mna placek ze sliwkami. Wlasnie na tym ciescie maslankowym. Zrobilam z winogronami. polecam. Ale ja chce ze sliwkami.
    Sliwki juz sa, ale jeszcze ciut niedojrzale i gdzie im tam do naszych. Taki erzac ale i tak zrobie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób , zrób , placek ze śliwkami , to jedna z tych rzeczy , bez której lato się nie liczy.

      Usuń