babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 10 maja 2012

10.05.2012 Dziś przerwa

w remoncie. Jutro wchodzi hydraulik a przed nim młodszy synalek z gumówką . Musi podciąć kawałek ściany , w celu schowania rur.
Dziś szykujemy się do wyjazdu na jutrzejszą imprezę .Sukienkę na bankiet mam - po tej gimnastyce remontowej nawet ładnie na mnie leży. Koszulki męża czekają na wyprasowanie , buty wyczyszczone. - nawet w szafkach się nakurzyło. Biżuterię dobrałam do ciuchów. . Na czas poza bankietem uszykowałam sobie czarne spodnie i lniany ,ze srebrnym połyskiem żakiet w kolorze grafitowym , albo spódnicę i czarny żakiet z dlugim rękawem , a co założę zależy od pogody.
Pani doradczyni win się postarała i przywiozła nam butelkę szampana z drobinkami złota - butelka 3litrowa jak na formule 1 ( wtedy kiedy zwycięstwa polewa szampanem swój tim ) . Będzie atrakcja. Udekorowałam butelkę wstążkami w kolorach logo firmy , do której jedziemy i naszym. Biuro jutro nieczynne. Wyskoczę tylko po kwiaty .
A poza tym , mężuś ćwiczył dziś naszego największego dłużnika. Ciekawe co z tego wyniknie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz