babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 6 października 2024

6.10.2024 Czemu te weekendy trwają tak krótko ...

 A ja wciąż mam tyle do zrobienia . Czas niestety pędzi z prędkością światła , zwłaszcza jak się ma co robić. Cały dzień coś robię a robota jest i jest. Dziś ogarnęliśmy do końca dziurę pod nagrobkiem mojego ojca. Kilka wiader ziemi przywiezionej z działki sprawę załatwiło. Przycięliśmy też nadmiernie rozrośnięty bluszcz na sąsiednim , bo zarastał już naszą alejkę . Od razu zrobiło się przestronniej. Tak poza tym nadrobiłam trochę domowe sprawy i dorobiłam kolejne trzy słoiki dżemu z gruszek. Tym razem z dodatkiem korzeni goździków, cynamonu i anyżku. Musiałam dodać trochę soku z cytryny , bo wyszedł nieco za słodki . Ciekawostka , bo nie dodałam ani ziarenka cukru. Gruszki są niesamowicie słodkie. W przerwach czytam i przeglądam "Country" . Niesamowite jesienne dekoracje , ciekawe jesienne przepisy i mnóstwo ciekawostek przyrodniczych . Dobrego tygodnia !

2 komentarze:

  1. Ten czas i u mnie zwariował. Pędzi i pędzi. A i u mnie sporo spraw domowych do ogarnięcia. A chęci brak. Powolutku muszę wskoczyć w koleiny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń