babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 11 października 2024

11.10.2024 I znów piątek a ja to lubię

 Bo jak piątek to wolne czyli niczego nie muszę . I tak "muszę" , bo mam to słowo zakodowane w genach i wciąż coś musiałam. Na stare lata nic mi się nie zmieniło ale wiecie : już sam fakt, że mogę myśleć , że nic nie muszę podnosi mnie na duchu. Piątek jak piątek niczym szczególnym się nie wyróżnił. Praca, wizyta u matki, domowe drobiazgi, zakupy na cały tydzień . Nie ma o czym się rozpisywać.  Na jutro plany ogródkowe, chociaż znów  się ochłodziło. W pracy to nam nie przeszkodzi. 

Przeglądając internetowe portale trafiłam na informację , że w lesie grzybiarze znajdują kartki z informacją , że to miejsce jest zajęte czy tez zarezerwowane ! To dopiero jest curiosum ! Co ci ludzie mają we łbach ???  Jeśli oczywiście ta informacja jest prawdziwa , bo z mediami internetowymi to nigdy nic nie wiadomo. 

I dla uprzyjemnienia jesiennego wieczoru : Dziwoludy i ich "Wieczny ogień"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz