babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 14 października 2023

14.10.2023 Dzień Nauczyciela

 dzisiaj. Kochani Belfrowie i Belferki ( dziś to chyba młodzież mówi facetka/facet od...) najlepsze życzenia ! Miałam to szczęście , że trafiam w czasie swojej edukacji na wspaniałych , oddanych młodzieży ludzi z pasją wykonujących swój zawód , których do dziś wspominam z łezką w oku i wciąż czuję dla nich szacunek . Wielu z nich już odeszło , ale wciąż żyją w pamięci swoich uczniów. 

Sobota minęła nam pracowicie. Z rana ja wyruszyłam na zakupy i do matki ,małżonek do klienta , a po obiedzie pojechaliśmy na działkę , a jakże . Póki jeszcze jest nie zła pogoda i ciepło. Obcięliśmy  dziś gruszkę . Została nam jeszcze jedna gałąź ale musimy przywieźć wyższą drabinę , bo z tej nie damy rady. Znów pełno drewna . Tak poza tym przekopałam połowę mojego warzywnika. Po woli szykuję go do zimy. I tyle; zaczęło się ściemniać więc nie zdążyliśmy zrobić więcej. Jutro odpuszczamy działkowanie, pora odwiedzić cmentarze i uporządkować coś nie coś jeśli będzie trzeba . A jutro ważny dzień , może najważniejszy w tym stuleciu !

2 komentarze:

  1. Tak jutro jeden z najważniejszych politycznie dni. Bądźmy dobrej myśli. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbuziakowuję ! A wiesz, 8 lat temu , w dniu wyborów 25.10 urodził się mój najmłodszy wnuczek.

      Usuń