babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 10 października 2023

10.10.2023 Nie sposób uciec

 od tego co dzieje się w Kraju. Wczoraj coś co miało być debatą a okazało się cyrkiem , a dziś dymisje w siłach zbrojnych. Zaczynam się obawiać, że te wybory mogą być ... no , przynajmniej delikatnie mówiąc wolne aczkolwiek przymuszone. Nie chce tu snuć teorii spiskowych , ale dobrze to nie wygląda . I nikt nic nie wie.  Zastanawialiśmy się dziś wszyscy o co w tym chodzi . 

Tak poza tym jesień dotarła w całej okazałości . Rankiem mgła  , potem słonecznie choć zimno , na koniec mżawka . Mnie nie przeszkadza, ale z mitenkami zdążyłam i chyba zacznę je nosić , przynajmniej rano i na wieczorne spacerki. Nazbierało mi się wydatków w tym miesiącu , muszę się mocno spiąć żeby ogarnąć. Ceny skoczyły , nawet za ubezpieczenie mieszkania.  I mimo optymistycznych występów prezeza od polityki pieniężnej prędko lepiej nie będzie

Z matką znów ma zagrywki. Nie wiem już czy śmiać się , czy rwać włosy z głowy; dziś nękała mnie telefonami, że zabrałam jej sznurowadła ! 

2 komentarze:

  1. Dopiero dziś przeczytałam, co napisałaś wczoraj. Coś brzydko pachnie, żeby nie powiedzieć śmierdzi. No cóż za tydzień będziemy mądrzejsze. Ja dziś też o wyborach. Buziaki
    A matka, no cóż tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś to jeszcze gorzej śmierdzi , zastanawiamy się co się może wydarzyć.

      Usuń