babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 września 2023

3.09.2023 Chłodno

 Już od rana tak było i przez cały dzień a temperatura nie przekroczyła 20 stopni. Od razu nabrałam ochoty do pracy . Umyłam podłogi ( wiem , leń  jestem , wczoraj mi się nie chciało) , poskładałam i wyprasowałam pranie , zrobiłam obiad i nawet chwilę znalazłam na drzemkę. A potem znów pojechaliśmy na działkę . Bez planu na konkretne prace . Skończyło się na tym ,że podsypaliśmy miejsca , które się pozapadały po wykopach . Popadało i trochę ziemia osiadła. Przymierzyliśmy się tez do zrobienia opaski dookoła domku. Nie byliśmy długo, ale znów kawałek roboty odepchnięty.  Jutro ciężki dzień , trzeba będzie się zorganizować pod kątem nieobecności naszego pracownika. Będzie się gotować jak znam życie. 

4 komentarze:

  1. Ale jak nie jest to już przykra niespodzianka tylko temat do ogarnięcia będzie ogarnięty i tego Co życzę. Dobrego tygodnia jeszcze raz. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Dacie radę, jestem tego pewna całkowicie!!! Macham i do miłego za tydzień - Bieszczady czekają!🙂
    fuscila

    OdpowiedzUsuń