babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 października 2021

21.10.2021 Jakaś czarna seria

 Kolejne samobójstwo . Też osoba znana , choć my akurat osobiście  nie mieliśmy przyjemności. W sklepie należącym  tego człowieka przez ładnych parę lat robiłam zakupy . Po zmianie adresu firmowego już mi nie było po drodze , ale i tak czasem tam zaglądałam.  Trudno to ogarnąć ...

Odwiedziliśmy dziś starszą młodzież . Potrzebowaliśmy ich podpisy na zgłoszeniu budowy altany, bo formalnie oni są właścicielami działki. Moglibyśmy to zmienić , ale w sumie po co , uznaliśmy zgodnie, że działka należy do nas wszystkich , a ktoś w papierach musi być odnotowany. Remont prawie skończyli. Została sypialnia przerobiona z kuchni . W weekend będą kłaść tapetę i malować . Salono-kuchnia i łazienka wyszły im niesamowicie . Jak z designerskiego katalogu . I o dziwo po zmianie pomieszczenie wcale nie zostało zagracone, choć zmieścił się tam też stół z krzesłami . No i jeszcze sprzątanie gigant muszą zaliczyć. 

Skończyłam dziś mitenki dla synowej , jeszcze tylko je lekko podrasuję , pochowam nitki i jutro je dostanie . Książkę czytam , zostało mi około 1/3 . 

Sukienka się sprawdziła ; jest cieplutka i miła w dotyku. Trochę opina mi się na przedsięwzięciu , ale z tym zawsze mam problem . Gdybym jednak wzięła większą byłaby za obszerna i się nie układała. Na zimę będzie super . I będą do niej pasować wszystkie moje broszki . 


6 komentarzy:

  1. A widzisz! Rude jest jednak piękne:)
    Remont mieszkania bardzo cieszy, niech się Młodym dobrze mieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu młodych. Chyba znowu polubie rudy kolor

      Usuń
  2. Wiedziałam, że będzie Ci ta kiecka pasować! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, ze jesteś zadowolona z sukienki. Cieszy kiedy remont przebiega dobrze nawet nie we własnym mieszkaniu. A czarna seria... przykre. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się poskładało. Nie pierwszy raz w mieście. Mieszkanko im się udało, idealnie wszystko do siebie pasuje.

      Usuń