babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 października 2021

19.10.2021 Jeszcze jeden nudny dzień

 nudny , bo powtarzalny. Roboty mi dziś nie brakowało , synowej też . Utonęłyśmy w papierach. Ruszyły prace przy saunie na kółkach.  Myślę , że do końca tygodnia chłopaki ogarną . Ciekawe urządzenie tak w ogóle , choć nie wiem czy zdecydowałabym się z czegoś takiego korzystać.  Jakoś nigdy do mnie to nie przemawiało.  Wybrałam się też na pocztę . Nie wiem jak oni to robią , ale organizacja żadna . Okienek 8 , z tego 2 czynne i wszyscy ustawiają się do jednego . Niestety miałam awizo więc też musiałam się tam ustawić , bo tylko w jednym wydają przesyłki polecone .  Gdyby nie to, podeszła bym do tego drugiego i załatwiła sprawy od ręki . A tak postałam sobie dobre 20 minut. Nic dziwnego ,ze z taką logistyką poczta ledwo zipie. 




4 komentarze:

  1. To tak wszędzie na poczcie jest! Jak mam tam iść, to wiem, że zmarnuję okropnie dużo czasu. A najgorsze to, że tam nie ma żadnej ławki, ani siedziska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas są ; słownie 4 dość koślawe taborety ale nie zauważyłam ,żeby ktoś na tym siadał.

      Usuń
  2. No i mi się polepszyło. Poczta na całym świecie zeszła na psy, choć to obraza dla psów. O poczcie włoskiej właśnie pisałam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam i zgadzam się co do obrazy psów. Buziaki.

      Usuń