babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 października 2021

20.10.2021 W kolorze ...

 laskowych orzechów, a może jesiennych liści, albo futerka wiewiórek ...  Kupiłam sobie sukienkę . Sama w sobie jest śliczna , ładnie uszyta i fason kryjący nadmiarowe kilogramy i do tego jest z flaneli ,  tylko co do koloru nie jestem pewna . Synowa twierdzi, że mi w tym dobrze , ale nie miałam nic w tym kolorze od dobrych 20 lat i stąd tak zwane mieszane uczucia . Do wyboru miałam granatową i tę rudą . Wiadomo, ze granatowy to na mojej liście jest na szarym końcu a nawet najpierw koniec , potem długo, długo nic i dopiero potem granatowy , no to wzięłam rudą .  Zobaczymy jak się sprawdzi. 

Wczoraj wyrobiłyśmy wszystkie papiery , to dziś miałyśmy luz , tylko sprawy bieżące . Dzień urozmaiciła nam akcja strażaków, policji , pogotowia i nawet śmigłowca. Jak się okazało , na naszym przybiurowym osiedlu zdarzył się wypadek; młody chłopak wypadł z okna z 5 piętra . Nie wiadomo; wypadek, samobójstwo czy ktoś mu pomógł . Trwa śledztwo. Wiadomo już jednak ,że chłopaka nie uratowano. Smutne to. 

8 komentarzy:

  1. Myślę, że ten kolor będzie do Ciebie pasował!

    OdpowiedzUsuń
  2. O granatowym sądzę dokładnie to samo:) granatowe to mogą być jeansy i nic więcej:)
    Ostatnio też kupiłam sukienkę, czerwoną:) A rudy to bardzo przyjemny dla oka kolor, dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony i owszem . To jeden z moich trzech kolorów + parę jako dodatki. czerwoną kiecę też mam. Rudości kiedyś nosiłam , ale dawno .

      Usuń
  3. Jak chodzi o kolory to niebieski w różnych odcieniach atakuje. Dla mnie rudy nie jest dobrym kolorem. Ale od tego są indywidualne preferencje.
    Smutna sprawa z tym wypadkiem. Uścisk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No smutne , dzisiaj zresztą następny temat . Jakaś czarna seria.

      Usuń
  4. Granatu i ja nie lubiłam przez długie lata, teraz mi się odmieniło i bardzo go polubiłam. Noszę czerń na zmianę z granatem i grafitem, a urozmaicam przeróżnymi kolorowymi dodatkami, w zależności od ochoty :D
    Rudy uwielbiam i jestem pewna, że Twoja sukienka jest bardzo ładna i świetnie Ci w niej :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W praktyce trochę mi się opina na biuście , ale tak już mam , gdybym wzięła rozmiar większą to byłaby za obszerna , ale i tak jest udana i okazała się cieplutka i miła w dotyku. No i moje broszki do niej pasują .

      Usuń