babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 sierpnia 2021

5.08.2021 Czwartek też leniwy , jak i cały tydzień

 Jutro pewnie też będzie tak samo . Niech tam , mnie nie przeszkadza , choć nie powiem , lubie jak się coś dzieje . Z wiekiem jednak cenię sobie spokój - ale o tym chyba już pisałam i to nie dawno. 

Z domowych tematów , to pozmieniałam obrazki , które wisiały w sypialni . Damulki poszły do szafy , a zastąpiły je stare ryciny botaniczne, reprinty oczywiście. Niestety , na razie mam tylko cztery, damulek było sześć . Nie mogę nic sensownego znaleźć w necie , ale się nie pali. Na razie powiesimy cztery , a jak znajdę , to dołożymy . Zdjęć chyba prędko nie doczekam , bo kolega fotograf gdzieś podróżuje ,podobno . Na razie więc wykorzystam to co mam. Jutro powiesimy na ścianie . 

W sobotę znów będziemy na działce , jeśli nie będzie padać , to coś ponaprawiamy i potniemy resztę gałęzi, jeśli popada to coś innego się znajdzie a o 13.30 jest zebranie ; walne ! Coś jak za minionej epoki . Będziemy dyskutować o zainstalowaniu oświetlenia na działkach . W altanach jest prąd i woda , chodzi o latarnie w alejkach. Nigdy na tych zebraniach nie byliśmy więc nie wiem czego się spodziewać. 

8 komentarzy:

  1. Na ogół na takich zebraniach u mnie kiedy miałam działkę, to podawali ile wzrastają koszta. 😀 Czyli ile za co będziemy płacić.
    Ale może u Was będzie jeszcze o czymś innym. A robota na działce jak w domu zawsze jest. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno u nas jeszcze jakiś sztandar działkowy uroczyście wprowadzają . Tak słyszałam , Jutro się dowiem i opiszę . Miłego weekend!

      Usuń
  2. A u nas tak leje, że na działce to tylko ugrzęznąć można, a nie pracować, eh...!
    Udanego walnego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Chciałabym ,żeby u nas choć przez jeden dzień porządnie popadało. Jest tak sucho, że jak lekko dmuchnie wiatr to piasek w powietrzu fruwa , a trawniki, szczególnie te skoszone są szaro-bure a nie zielone.

      Usuń
  3. Czasami fajne są takie leniwe dni, kiedy można nic nie robić i leniuchować, ładować akumulatorki, na czas bardziej pracowity :))
    Lubię takie drobne zmiany w domu, zmienionych kilka przedmiotów i od razu powstaje inny klimat :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była drobna zmiana ,przed urlopem skończyliśmy remont sypialni. Jeśli masz ochotę zobaczyć efekty, to 6 lipca wrzuciłam kilka fotek . Z wiekiem coraz bardziej lubię to nic nierobienie . Milego wieczoru

      Usuń
    2. Marysiu, naturalnie że widziałam tę zmianę sypialni i remont. Całkiem mi to umknęło, pomyślałam tylko o zmianie obrazków, bo czasami tylko taka delikatna zmiana i już zupełnie inaczej wygląda całokształt. A u Ciebie to zmiana całkowita, prawdziwie spektakularna :)) U mnie łazienki czekają na zmianę całkowitą, ma nastąpić to w październiku i aż się boję ;)))

      Usuń
    3. Łazienki robiliśmy w 2018 . Majster wlókł się z robotą i w końcu nas wystawił. Na szybko szukaliśmy kogoś kto dokończy. I to wszystko w środku upalnego lata, ale się udało , zrobione i na lata spokój. Na pewno lepiej trafisz niż my i remont pójdzie szybko . Obrazki wracają na tę samą ścianę , tyle, że w anturażu pasującym do reszty.

      Usuń