babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 2 stycznia 2021

2.01.2021 Witajcie znowu !

 Poświętowało się wczoraj do późnych godzin nocnych, oj poświętowało ( a co , wczoraj było wolno) , ale nie codziennie obchodzi się 60-tkę , co - nie ? Dlatego nie zdążyłam nic napisać i powitać jak należy w Nowym Roku . Robię więc to teraz. Przyszło Nowe , czy okaże się lepsze , ocenimy za 365 dni. 

Sylwester minął nam jak wszystkim ; w domu , przy jedzonku i telewizji. Na wczoraj zaplanowałam przyjęcie urodzinowe w wersji uproszczonej . Tort i inne ciasto kupiłam , a na kolację postanowiłam zamówić pizzę .I wyglądało na to, że się uda , bo pizzerie zapowiadały, że pracują . Jak zaczęłam dzwonić i chciałam zamawiać , to się okazało, że wszystkie nieczynne. Mężuś do MD poleciał sprawdzić czy pracują , bo jak by co , to zawsze "stołówką zakładową" można się poratować . Sprawę uratowała mi turecka knajpka, która jak się okazuje jest czynna zawsze i też ma pizzę w ofercie i to bardzo dobrą jak się okazało. Kolacja była.  dostałam piękne prezenty i zamierzam się nimi pochwalić , od małżonka zestaw biżuterii z topazami mistycznymi , od starszej młodzieży designerski zegarek w ciemnozielonym kolorze , od młodszej młodzieży stylową torebkę od Witchen. Dziś wraca porządek rzeczy . Ja zajmuję się zwykłymi sobotnimi sprawami , a mężuś pojechał szukać zawiasu od deski sedesowej, bo nam się ułamał. Prozaiczne, co - nie ?   

Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok! 

I na koniec jeszcze trochę świątecznego klimatu :

Tegoroczny stół wigilijny 
















Tegoroczny stół sylwestrowy  





6 komentarzy:

  1. Kochana Wszystkiego Najlepszego. O zdrowiu naturalnie nie zapominam. Wiek najlepszy zaczęłaś. I niech Ci te lata służą. Prezentami się pochwal
    Stoły prześliczne. I z klimatem widocznym nawet na zdjęciach.
    Sprawy prozaiczne to ta sól codzienności a imprezy cukrem są. Ani z jednym ani z drugim nie należy przesadzać. Uściski urodzinowe. Bo to dzisiaj, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. Dokładnie to 1.1. o godz. 0.15 (mam kartkę od akuszerki - jakoś się uchowała) . Wczoraj po porostu zabrakło mi czasu na wpis. Buziaki!

      Usuń
  2. Dziwny ten stół wigilijny z czerwonym obrusem a nie białym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy to koniecznie musi być biały ? Czemu nie zaszaleć ?

      Usuń
  3. Wszystkiego więc dobrego - szacowna Emerytko! Bo to juz emerytura przecież - najpiękniejszy czas po latach pracy. Chociaż Ty to pewnie jeszcze długo nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Na emeryturę to się jeszcze nie wybieram , choć zastanawiam się nad opcją , żeby iść , ale pracować dalej . Poza tym mam jeszcze trzy lata do takiej dodatkowej emerytury spoza zusu więc mam jakiś wybór . Nie muszę się śpieszyć z decyzjami.

      Usuń