babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 29 września 2020

29.09.2020 No to się ostałam

 gdowom - takom  tom;  słumianom . Dla nie zorientowanych spoza mojego fyrtla , zostałam słomianą wdową jak to się ładnie nazywało kiedyś .A czy jeszcze się tak mówi nie wiem , bo dawno nie słyszałam.  Małżonek już ośrodku rehabilitacyjnym. Do jutra na kwarantannie więc w pojedyńczym pokoju bez możliwości opuszczenia go. Co parę godzin przychodzą pielegniarki , sprawdzają ciśnienie , cukier i zrobiły mu testy na covida . Jak się okaże ,że nie ma to jutro badania i przepisanie zabiegów., no a potem kuracja. No a ja rządzę sama w tym interesie. Miałam dziś co robic , bo oprócz normalnych spraw , zabrałam się za porządki w kasie. Nie przepuściłam żadnemu zalegającemu, nawet takiemu na niecałą stówkę. Ze dwie godziny mi to zajęło, żeby meile porozsyłać albo obdzwonić.  Zobaczymy jaki będzie efekt. 

Po południu pojechałam do matki , jak co tydzień , potem do brico rozejrzeć się za farbami . Kupiłam kilka próbek z gotowej palety . Zwykle dorabiamy , ale to tylko pracownia i pomieszczenie raczej nie z tych reprezentacyjnych więc nie ma potrzeby wydawać więcej kasy niż to konieczne.  Po powrocie wyniosłam ostatnie dwie półki książek, których małżonek nie zdążył. Na jutro zgadywałam się z chłopakami , żeby powynosili meble, no i zacznę działać. Wypatrzyłam też fajną , dość oryginalną lampę. Rozejrzę się jeszcze  w innych marketach , jeśli nie będzie ciekawszej to kupie tę . A w weekend ruszymy z remontami. Chyba ... O ile znów nie będzie jakiejś klęski żywiołowej w firmie w postaci niecierpliwego klienta . 

Póki co jeden dzień przetrwałam , jeszcze tylko 20 . Dam radę co - nie ? 

4 komentarze:

  1. Pewnie, że dasz! Jakby co, to wiesz!!!
    Ciepłe z Puchatym na wszelki wypadek dosyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem , a za ciepłe i puchate wielkie dzięki! Tego nigdy za dużo .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie ze dasz. A nawet więcej. A w piosence było " na slomie ach na slomie to dopiero będzie raj". Szybko zleci. Uściski

    OdpowiedzUsuń