babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 sierpnia 2020

8.08.2020 Dla mojego przyjaciela z wczesnej młodości

i dwóch fajnych dziewczyn ze szkoły policealnej , od dziś na moim blogu będzie gościć tęcza . W Biblii siedmiokrotnie wymieniana jako znak przymierza - pomost łączący niebo i ziemię ... 

     Ostatnie wiadomości dosłownie zwaliły mnie z nóg . 
"A mury rosną , rosną , rosną ,
 Łańcuch kołysze się u stóp..." 

p.z. zdjęcie tęczy znalezione w cyberprzestrzeni - autor nie wiadomy  

4 komentarze:

  1. Piękny gest. Ten kraj już nie jest chory. On umiera. Ze wszystkim, co było dobre i takie polskie. Właśnie tolerancja przywiodła do naszego kraju ludzi o różnej kulturze i innych preferencjach. Bo tu było im normalnie. Było. I to jest straszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczyny , to nie miał być gest , raczej sprzeciw , ale co ja mogę . Znałam tych ludzi , znam i dziś z kontaktów zawodowych i zwyczajnie krew mnie zalewa jak patrzę na tę nagonkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiele możemy ponad to, że piszemy, że się nie zgadzamy. Trzeba to powtarzać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń