babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 5 sierpnia 2020

05.08.2020 Nijako

tak, to dobre słowo ; nijako , leniwie , wakacyjnie. Na przeróbkę czekają jabłka , ale ja nie mam nawet ochoty na nie spojrzeć , zwłaszcza, że zapasów mam jeszcze mnóstwo , a idzie to wszystko w śladowych ilościach. W końcu się zabiorę . Póki co, czytam Sagę . Jakiś amok na czytanie mnie opanował , oderwać się nie mogę od zadrukowanego papieru. Może coś odreagowuję po prostu? Nie jest lekki ten rok i nic nie wskazuje na to, że się poprawi. Nawet zaraza nie odpuszcza , chorych przybywa. 

2 komentarze:

  1. Czytanie jest dobre na wszystko a zwłaszcza na nijakość. Ja tez dziś po pracowitym ranku leniuchuję. Nawet wyjść mi się nie chce.
    Nogi mi spuchły w drodze i teraz daje mi odpoczynek. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połóż się tak żeby nogi mieć wyżej , stary sposób z pieszych rajdów , ale skutkuje . Wystarczy z 20 minut . I leniuchuj do woli , od tego mamy lato . Buziaki!

      Usuń