babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 27 listopada 2019

27.11.2019 Sprawy babusine

Pospałam dziś . Już bardzo dawno tak mi się nie zdarzyło. Obudziłam się o 7.22.Ledwo do pracy zdążyłam. Praca jak to praca. dziś ta żmudna i mało efektowna , ale zrobić trzeba.
No i to tyle . Dni są do siebie podobne. Na dziś nie planowałam żadnego biegania po sklepach  ani innej roboty.  Poczytam. Nabyłam kolejny numer "Świat Wiedzy Historia" . Raz po raz to czasopismo kupuję . Dziś przyciągnęło mnie tematyką wiedźmińską . 
Zaczęłam pisać i musiałam odłożyć . Przyjechała nasza wnusia . A jak wnusia w domu to trzeba się zajmować wnusią . Grałyśmy w makao i gadałyśmy o różnych wnusinych sprawkach . 

2 komentarze:

  1. Wnusine sprawki w rozmowach z babcią mają absolutny priorytet. A dluzsze spanie musiało Ci być potrzebne. I dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni w ogóle jakaś śpiąca się zrobiłam. Nie chce mi się wstawać.

      Usuń