babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 listopada 2019

12.11.2019 Kryzys opanowany

zmywarka kupiona , przyjedzie w czwartek , bo modelu na sklepie naszym, miejscowym nie było . Dowiozą na umówioną godzinę. I jeszcze wniosą , wstawią we wskazanym miejscu, zabiorą starą i jeszcze opakowanie od nowej też. Pełen komfort.  Był wybór : Siemens czy Hotpoint- Ariston. Parametrami niemal identyczne ,cenowo różnica 100 złotych ; osobiście skłaniałam się do tej pierwszej , bo firmę znamy nie od dzisiaj z różnych sprzętów w tym i zawodowo i mogę z czystym sumieniem powiedzieć ,że to wyskoka półka , ostatecznie jednak zdecydowały 3 milimetry różnicy w gabarytach na rzecz Hotpointa. Po prostu , nasza stara zmywarka miała wymiar 59,5cm na szerokość i tak mamy zrobioną zabudowę - dokładnie 59,8mm . Siemens miał właśnie dokładnie tyle , czyli wstawienie pod blat byłoby nie wykonalne. Dwa dni bez zmywarki przeżyjemy . 
A tak poza tym , dzień spokojny dzisiaj. Nie za wiele się działo , jak to po dłuższych weekendach bywa. Spokojnie wypisałyśmy faktury i wreszcie był czas zająć sie materiałami reklamowymi. Poprawiałyśmy projekt pod nasze potrzeby . 
Popołudnie typowo jesienne ; dzbanek herbaty na stole, ciepłe kocyki na stopach świece płonące na komodzie a za oknem deszcz dzwoniący o szyby. 

4 komentarze:

  1. U mnie też deszcz a nawet momentami straszliwa ulewa. Gratuluję zmywarki niech zmywa dlugo i porządnie. Jesienne wieczory na Starowce ciekawsze będą Tylko ten Internet. Moze jutro jak będę sprawna coś z tym zrobię . buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będę dziękować ,żeby nie zapeszać . Wieczory na starówce ; brzmi intrygująco

      Usuń
  2. Jestem w dobrej sytuacji, bo u mnie dziś ciepło, choć bez słońca, ale także i bez deszczu. Zmywarkę mam, ale rzadko używam, bo nie cierpię jak mi brudne gary czekają na zapełnienie zmywarki, już wolę ręcznie na bieżąco pozmywać, takie mam.zboczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucisz do zmywarki i nic na widoku nie leży. Zmywarka rzecz przydatna i wielce wygodna. Kupiłam właśnie dlatego, że mi rodzinka ciągle coś w zlewie zostawiała i się wkurzałam.

      Usuń