babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 16 października 2019

16.10.2019 Nie śniło mi się .


że żyjąc tu i teraz , w XXI wieku doczekam we własnym Kraju jesieni średniowiecza! A jednak . Kobiety znów musiały wyjść na ulicę i wyszły , pod hasłem "jesień średniowiecza" . Tym razem w proteście przeciwko zakazowi i karaniu za  dostęp i przekazywanie  rzetelnej medycznej wiedzy dzieciom w szkołach i innych placówkach wychowawczych  . Jakiś oszołom  z ordo juris czy też innego prolifu wymyślił kretyńską  ustawę o karaniu za edukację dzieci w zakresie rozrodczości a zapyziały zaścianek mentalny w postaci  pisu im przyklasnął. Idąc tą drogą równie dobrze mogą zakazać przekazywania wiedzy o za przeproszeniem załatwianiu swoich potrzeb fizjologicznych albo żywieniu.  Seksualność człowieka to nic innego jak potrzeba fizjologiczna , taka sama jak potrzeba snu, jedzenia , wypróżniania itd.  Łapy opadają ! Tak ten świat jest urządzony odgórnie ; młodych ludzi ciągnie do łączenia się w pary , a jak wszem i wobec wiadomo: krew nie woda, majtki nie pokrzywy , to żadna siła tego nie powstrzyma . Lepiej żeby młodzież wiedziała o co w tym chodzi i co z sobą niesie, zanim zacznie , albo zobaczy w internecie. No cóż , mnie już problem nie dotyczy , ale mojej wnuczki i wnuków owszem , bo niebawem zaczną dorastać i te sprawy zaczną ich zajmować - taka kolej rzeczy.Nie chciałabym żeby popadło któreś w kłopoty z powodu nie wiedzy . Szczęściem mają normalnych rodziców, którzy im to wszystko będą umieli wyjaśnić. Głupota i hipokryzja przerasta tę oczadziałą frakcję  i wszystkie prolify razem wzięte .  Już nawet nie umiem tego skomentować. 

A inne sprawy normalnie jak co dzień . Dużo pisania i liczenia w biurze i rundka po mieście po pracy.  Odwiedziłam cmentarz , gdzie wymieniłam wazon na grobie ojca , wpadłam do matki sprawdzić jak sobie radzi , wywiozłam do kontenera zbędne ciuchy , pokręciłam się chwilę po galerii i biedronce . Takie zwyczajne , codzienne sprawy . 
Aha , ciekawostka taka : dziś w kalendarzu Dzień Szefa. 


4 komentarze:

  1. Co nas jeszcze czeka". Przecież to się nawet w głowie nie ma szans pomieścić. Co jeszcze?.
    Kiedy wróci normalność. I czy wróci. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, podobno Chińczycy mawiają w formie życzeń " obyś zył w ciekawych czasach" .Żyję w ciekawych odkąd pamiętam a kiedyś bym chciała pożyć w normalnych

      Usuń
    2. Chińczycy mówią to na zasadzie złych życzeń. Typu " a niech cie... ". :D

      Usuń
    3. Miałam na myśli te złe, jakoś na skróty mi wyszło.

      Usuń