babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 17 października 2019

17.10.2019 Sprawy babusine

drobne, codzienne, takie jak zawsze. Mnóstwo ich , same w sobie nic nie znaczą , ale nie sposób ich uniknąć . Aż nudno o nich pisać .
Wczoraj kupiłam wnusi bluzę . Dostała ją dzisiaj , kiedy odbierałam ją z basenu na prośbę rodziców. Tak jej się spodobała, że przez całą drogę powtarzała jak jej się podoba i co chwilę mi dziękowała. Taki drobiazg a ile radości.Lubie kupować drobiazgi i ubranka moim wnuczętom . Takich ładnych rzeczy nie było kiedy nasze dzieci były małe .
Dziś mija 21 lat od śmierci mojego ojca. Wczoraj zapaliłam mu znicz .
W niedziele , w czasie spaceru zrobiłam kilka jesiennych fotek . W sobotę zrobię jeszcze jedno . Musze pamiętać , bo miejska dekoracja w tym roku jest wyjątkowo piękna .


Jesień w moim mieście . W tym roku królują w nim wrzosy . Notabene nazwa mojego miasta pochodzi od wrzosów , a nie jak wielu mniema od września. Jak na miasto , które wiedzie swoje imię od wrzosów ul. Wrzosowa 

Widok z Wrzosowej na Rzeczną - jedną z najstarszych uliczek w mieście 


Wciąż ul. Wrzosowa 



Ławeczka na wydmie obok tężni solankowej 


Widok z wydmy na ulicę Wrzosową 


I jeszcze raz ta sama ławeczka ale z widokiem na oświetloną rzeczkę 



I poniedziałek , godzina 7.10 - widok z mojego okna w kuchni

2 komentarze:

  1. Pięknie masz a z okna nawet widać jeszcze księżyc. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o ten księżyc mi chodziło . Niby już jasno , a na niebie pełnia w całej okazałości

      Usuń