babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 maja 2019

8.05.2019 Hmmm

właśnie mi się przypomniało ; dziś byłyby urodziny naszego najstarszego wnusia , gdyby żył obchodził by dziś 14 lat . 
Dzień miałam dziś pracowity. O ile marzec i kwiecień były kiepskie jeśli chodzi o ilość zleceń , o tyle maj sypnął nam robotą w ilości hurtowej. Cały dzień dziś siedziałam przysypana papierami , a i tak wszystkiego nie zrobiłam i jutro muszę nadrabiać . W ciągu tych trzech dni pracy ( od weekendu) zrobiłam już kilkanaście zamówień na towary i następne będę zamawiać na dniach. Po pracy wcale nie lepiej, ale tu jestem do przodu; wyprasowałam wszystko co mi w szafie zalegało od przed świąt. Oczywiście następne już na sobotnią przepierkę czeka i znów to samo , ale przynajmniej już zaległości nie będę miała. Czyli jutro mogę spokojnie iść na zakupy a w piątek z matką do neurologa. Sobotę zostawiam sobie na prace ogródkowe , jeśli padać nie będzie ( powątpiewam w tę prognozę ale zapowiadają ) , a przynajmniej powynoszenie śmieci z działki , bo akurat kontenery podstawili. 
No i tyle na dziś . Pewnie dokończę paputki wnusi albo coś poczytam .

3 komentarze:

  1. Pamiętam tamte chwile, tak smutne dla Was!
    Przytulam całą Waszą Rodzinkę!
    Jest też jasna strona. Urodziły się następne Wnuki, i teraz możecie śmiało "iść do przodu" !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , wnuki bardzo zmieniają punkt widzenia; jest po co żyć.

      Usuń
  2. Witam wszystkich jest to, jak mam pilny kredyt w wysokości € 30,000 w ciągu 24 godzin, aby rozpocząć swój własny biznes od międzynarodowych kredytowych online-usług skontaktuj się z pocztą e-mail firmy do obsługi kredytu, jeśli jesteś zainteresowany :
    e-mail : atlasloan83@gmail.com
    WhatsApp: +1(443)-345-9339

    OdpowiedzUsuń