babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 maja 2019

7.05.2019 Sprawy babusine

Dzień babciowania dzisiaj więc jak zwykle oprócz pracy odwożenie i przywożenie wnusi ze szkoły, odrabianie lekcji i w ogóle dopilnowanie wszystkiego. Wnusia fajna i mało kłopotliwa. Objadła się po uszy zupką brokułową , która zrobiłam na obiad . Uwielbia ją . Zdążyłyśmy się też pobawić i narysowała nowy portret . Tym razem dziadka przy biurku. Przy czasie zrobię fotkę i pokażę , bo fajnie jej to wychodzi. 
I dzień zleciał . Zdążyłam trochę popracować , choć nie udało mi się zrealizować wszystkiego co miałam w planach. Jutro będę nadrabiać . Domowe zajęcia też . 
Za oknami słonecznie ale zimno. Wciąż około 12-13 stopni na plusie w dzień . A to jeszcze nie ogrodnicy i nie Zośka. 

2 komentarze:

  1. Może trochę wczesniej te majowe chlody. Mamy podobną temperaturę tylko ja podobno w cieplych krajach jestem.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Włochy tak się kojarzą . Porobiło się z tą pogodą; zima bez zimy , susza w marcu a lato jeszcze w październiku, no to się świętym w głowach namieszało i tym chłodem nas poczęstowali wcześniej.

      Usuń