babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 maja 2019

17.05.2019 Dziś jak zwykle

praca - dom . I właściwie nic szczególnego. Wczoraj zawiozłam matkę na badanie do psychologa . Weszła od razu , mnie nie wpuszczono . Zostanę zaproszona na omówienie wyników czyli za jakieś dwa tygodnie , bo to nie koniec . W następny czwartek kolejna wizyta. Matka zadowolona , bo nikt jej dotąd tak nie badał i pani doktor super , miła , grzeczna i w ogóle. Prawda , pani doktor również dla mnie była bardzo grzeczna . Okaże się co z tego wyniknie. 
Dziś w ciągu dnia pracy wyplewiłam prawie wszystkie trawniczki. Posiedziałabym w tym ogródku dłużej i dokończyła, ale moje plecy powiedziały "nie". Została mi połowa trawniczka z iglakami . Dokończę albo jutro , albo w poniedziałek. Jutro zamierzam posadzić surfinie ( nie serfinie ,jak piszą na zieleniaku) i pomidory jak co roku. Ogrodnicy i Zośka za nami więc już zmarznąć nic nie powinno. W każdym razie plany mam duże. 
Jadą do nas zamówione lampki , z czwartej już firmy , tym razem z Niemiec. Myśleliśmy ,że to polska firma , ale okazało się ,że nie . To jednak wyszło dopiero jak płaciłam , na konto w polskim banku ale adres odbiorcy w Niemczech. Szansa, że tym razem dobrze trafimy.  Trzecia firma nawaliła, o czym zapomniałam napisać. Jadą już od trzech dni dehaelem. Przynajmniej szansa, że nie potłuką , bo z innymi kurierami bywa różnie. 
Tak trochę zakupowo u mnie . Kupiłam sobie miodową , letnią bluzeczkę . Bardzo fajnie leży. I nowy biustonosz. Idealny na lato , miękki z bardzo cienkiej i delikatnej tkaniny. Leży idealnie i nawet to moje okazałe przedsięwzięcie ładnie trzyma a o to chodzi w końcu . 
Zrobiło się cieplej , taka idealna wersja lata 23 stopnie na plusie . Jak dla mnie może tak zostać aż do października. 

8 komentarzy:

  1. Ciepło, ale wilgotność ogromna. Moja sobota będzie na działce, także na sadzeniu pomidorów...
    Ja to bym chciała, żeby tak było do przyszłego maja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie znów sucho , mimo , że popadało . Na długo nie wystarczyło, ale taki urok tego miejsca

      Usuń
  2. U mnie podobnie ale pada na przemian ze słońcem. 23 stopnie to zdecydowanie za malo na " ciepłe kraje". Czyli kupujemy jednak cos na lato. Ja tez. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś trzeba, zawsze to fajnie mieć coś nowego

      Usuń
  3. Ciepło i mocno deszczowo. Kwiaty w donice posadzone. Zielsko wyrwane. Wody w beczce po kokardy. Z czystym sumieniem jade na noc muzeów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas przydałoby się więcej tego deszczu. Udanej nocy w muzeum. Jak mi jeszcze napiszesz , że jedziesz nocną zwiedzać Malbork to zzielenieję z zazdrości.

      Usuń
  4. Nie,no!!! Do pobliskiego miasta. Masa imprez była. Ale p tym potem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak super , bo pobliskie miasto jest jak z bajki.

      Usuń