babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 13 maja 2019

13.05.2019 Sprawy babusine

Właściwie nic specjalnego . Zwykłe codzienne sprawy , gdy chodzi o pracę , a w domu leniwie . Byłoby co robić jak zwykle , ale odpuściliśmy sobie . Czytamy, oglądamy tv , popijamy herbatkę . Bo czemu nie ? Kto powiedział ,że trzeba wciąż coś robić ? 
W tv wrze . A wszystko za sprawą filmu Sekielskiego opublikowanego na youtube "Tylko nie mów nikomu" o pedofilii w kościele. Sama jeszcze filmu nie widziałam , małżonek też nie . Na razie jakoś nie zmobilizowaliśmy się do tego , ale obejrzymy . Film obejrzało już blisko osiem milionów ludzi . Tak sobie myślę , że to będzie wielki wstrząs dla kościoła jako instytucji , zwłaszcza, że nie od dziś sobie grabią . Ale o tym napisze innym razem , na razie mam za dużo do przemyślenia. 

2 komentarze:

  1. Tak wrze i u nas. Siekielskiego pamietam jako dziennikarza z pazurem. Filmu jeszcze nie widziałam . Ostatnio zaliczylam Kler. Z mieszanymi uczuciami. I nie o tematyke chodzi. Dobrze że jest wyciągnięta na światło dzienne. O warsztat filmowy mi chodzi. Mimo ze technika poszła naprzód mam wrażenie niedorobek. Może kopia a może kiedyś filmy były bardziej warsztatowo dopracowane.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwróciłam uwagi na warsztat, przyznaję . Sekielski robi świetną robotę jako dziennikarz śledczy .

      Usuń