babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 14 maja 2019

14.05.2019 Zimni ogrodnicy

tym razem przyszli o czasie i dają o sobie znać zimną aurą. I deszczową co w naszym rejonie ma nie małe znaczenie. Po tych trzech dniach opadów przelotnych ale dość obfitych wzeszła mi już smagliczka . Na razie ginie w zielsku , które rośnie nie wiedzieć czemu 10 razy szybciej niż wszystko inne. 
Dzień w miarę spokojny. Zdążyłam zarejestrować matkę do psychologa i znów muszę na plus zapisać naszej miejscowej służbie zdrowia , bo pierwszą wizytę ma już po jutrze . Może to sprawa organizacji ? Trochę mi to godzinowo nie gra, bo w samym środku dnia , ale sama nie pójdzie, muszę dopilnować. Trudno, jakoś to zorganizuję . Skończyliśmy kolejną inwestycję . Jutro wysyłam papiery i rozliczam . 
W domu nadal się lenimy. Dziś postanowiliśmy obejrzeć film Sekielskiego. Nie wiem czy na pewno chcę go obejrzeć . I bez tego mam już bardzo złą opinię o kościele jako instytucji , ale chyba nie można przejść obok. To jeden z tych filmów , które trzeba zobaczyć . 




4 komentarze:

  1. Jak masz już złą opinię, to tym filmem się utwierdzisz w przekonaniu, że masz rację, jako i ja. Obejrzałam, przejmujący. Oby zostały wyciągnięte z niego wnioski na wierchuszce ksiezowskiej mafii. Ale chyba nie ma na co liczyć, chyba, że wymrą, cytując jednego z ostatnio wypowiadających się w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , że nie ma co liczyć na solidne rozliczenie. Może jakieś drobne ruchy dla zamydlenia oczu.

      Usuń
  2. Ja muszę dojrzeć zeby ten film zobaczyć . To są tak przyjmujące sprawy że muszę ochłonąć po obejrzeniu Kleru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno. Ja też sie zbieram do tego z trudem , zwłaszcza , że mam wnuczkę i wnuczka w wieku tych dzieci z filmu , z czasów jak się to działo

      Usuń