babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 29 marca 2019

29.03.2019 Jestem i dobrze się mam

tylko internet mam odcięty więc przymusowy odwyk od sieci zaliczamy, bo do malowania zdemontowaliśmy wszystkie gniazda i urządzenia . Prace postępują , chociaż majster ciężko chory. Przysłał jednak Zastępstwo . Zastępstwo też sobie radzi i to nie źle. Wczoraj poprostował ściany , pozalepiał wszystkie dziury i pęknięcia , a dziś stawił się o 8.00 punktualnie i jak wychodziłam to już włączył jakieś piekielne maszyny i sufit szlifował. Jak wrócę z pracy to już pewnie będzie część wymalowana , albo i całe. Zostanie obłożenie gzymsu płytkami cegło-podobnymi , ale to nie wiem kiedy , bo jak wspomniałam ; majster chory a Zastępstwo układaniem płytek się nie para.  Inne sprawy w standardzie.

2 komentarze:

  1. Odwyk od internetu czasem bardzo sie przydaję! ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i nawet za bardzo nie tęsknię. Ze dwa - trzy dni jeszcze takie będą .

      Usuń