babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 30 marca 2019

30.03.2019 Takie różności babusine

Malowanie stanęło w miejscu , ale pierwsza warstwa farby już jest . W poniedziałek będzie kontynuowane.  Zabrakło nam farby na sufit . Nie przewidzieliśmy, że będą prześwitywać zabrudzenia. Mimo szlifowania nie dało się zamalować . Musieliśmy dziś dolecieć po farbę . Ale już mamy i w poniedziałek majster może malować dalej.  Ja pomalowałam naszą epokową ławę , farbą o nazwie brillant w kolorze czarnym. Połyskuje drobinkami srebra . Na razie pierwszą warstwę . Jak wyschnie nałożę drugą . 
Wcześniej jednak byłam na mojej działce . Skopałam nawet 4 m kwadratowe grządek. Więcej nie dałam rady . Zostało może drugie tyle. Niestety po latach zaniedbań i bałaganu robionego przez moją matkę ciężko to ruszyć , ale po kawałku dam radę i z tym . Wsparcia i tak będę potrzebować , bo przewrócił się kawałek pergoli . Sama tego nie naprawię . Przyniosłam duży bukiecik fiołków. Fiołki opanowały całą działkę . Rosną dosłownie wszędzie . Tak poza tym to działka przetrwała w nie złym stanie a podcięte na jesieni drzewka i krzewy wypuszczają . 
Specjalnie nie ma co robić wieczorami , bo jak wiadomo salon w rozsypce więc chodzimy wcześnie spać . Pożytek z tego taki , że wypoczywamy.  

8 komentarzy:

  1. A może przywieź kępkę fiołków jak będziecie jechać do Bachorza!
    Wsadziłabym u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrabiam wpisy blogowe zaczynając od Ciebie. Widzę, że malowanie ruszyło i idzie do przodu. U mnie już po fiołkach a też ich było co nie miara . Widać taki fiołkowy urodzaj w Europie Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że je mam na działce . Nigdy nie kwitły,a jeśli już to jakiś pojedyńczy kwiatek

      Usuń
  3. Zainteresowala mnie ta farba, az musze poczytac. Dolaczam do fiolkowych fanek. Jak prxekwitna, zabieli i zaróżowi sie od stokrotek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba jak farba; malujemy pokój dzienny , kazaliśmy dorobić wybrany kolor z palety tikurilla ( wyszła pięknie kolor uwarolitu ; takiej szczególnej odmiany granatu o barwie ciemnozielonej) , biała tikurilla na sufit i z gotowej palety beckersa kolor szary o nazwie shel grey czy jakoś tak . Na sufit po prostu kupiliśmy za mało, zabrakło nam na połowę sufitu , na drugą warstwę. Dziś już wiem ,że wyszło pięknie

      Usuń
  4. Miałam na myśli te z drobinkami srebra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tę farbę , to jest farba do zadań specjalnych , brillant Jeger . Trochę ciężko się ją nakłada, jest bardzo gęsta i te drobinki srebrne cieniują więc trochę trudno stwierdzić czy jest równo rozprowadzona . Efekty końcowe jednak są ciekawe.

      Usuń