babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 14 marca 2019

14.03.2019 Sprawy babusine

Chłopaki są niesamowici ; w trzy dni zrobili cały obiekt . który każdy inny robił by dobre dwa tygodnie. Jutro jeszcze jeden nie wielki dodatkowy element i mogę pisac faktury. Kilka następnych tematów przed nami . 
Zaszalałam dziś trochę i kupiłam nową narzutę na łóżko . Taką wpisującą się w klimat naszej sypialni. Mam co prawda szydełkową , kupioną w lumpexie jak sypialnia powstawała , ale jest ciężka i trochę za krótka. Specjalnie do lidla się po nią udałam , bo była zapowiedź w gazetkach . Przy okazji kupiłam też ściereczki do naczyń. Zastąpią te najbardziej sfatygowane . A stara narzuta powędruje razem z innymi rzeczami do kontenerka . Może jeszcze komuś posłuży. 
Do pakowania jeszcze się nie zabraliśmy , pośpiechu nie ma , a dziś zajęłam się prasowaniem . Zalegająca w szafie góra prania nie będzie mi blokować miejsca na różne drobiazgi , które muszę na czas malowania poupychać po różnych kątach i zakamarkach. 
W przybiurowym ogródku posadziłam dziś dzwonki z doniczki , która dostałam od mężusia na walentynki . Może się zadomowią . 

6 komentarzy:

  1. Nie cierpię prasowania! Jak mogę odsuwam tę czynność jak najdalej ode mnie! ;-((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasować mogę. Najbardziej nie lubię sprzątania

      Usuń
  2. Bardzo domowo dziś u Ciebie. A ja to lubię. W Lidlu kupilam dziś dwie trykotowe bluzeczki w kolorach naszych narodowych. Jakies stare muszę wyrzucić. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuchów nie kupuję w lidlu ( chyba ,że jest coś fajnego dla dzieciaków )bo potem pół miasta nosi to samo , ale są dobrej jakości. Skasuj, skasuj, zawsze dobrze mieć miejsce na coś nowego.

      Usuń
  3. Malowanie i wszelkiego rodzaju remonty nie są łatwym przedsięwzięciem, ale robi się to z ochotą, bo cóż jest przyjemniejszego od przenosin do nowych, pachnących świeżością pomieszczeń;).
    veanka z bloxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat remonty nie przerażają i lubię zmiany . Owszem dał mi popalić remont łazienek w ubiegłym roku , ale to przez nierzetelnego majstra. No i prawda co piszesz. Miło się przebywa w takich odświeżonych pomieszczeniach

      Usuń