babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 12 marca 2019

12.03.2019 Sprawy babusine

Takie całkiem zwyczajne i powtarzalne . Na pozór mało ważne , ale konieczne . Urwałam się dziś na chwile do miasta , przy okazji wyprawy na pocztę. Miło pokręcić się po ulicach. Nie wiele mam czasu na takie łazęgi ale dziś sobie pozwoliłam i nawet do kilku sklepików zajrzałam. Bez konkretnego celu i planów . Ot tak popatrzeć . Strata czasu w gruncie rzeczy ale czemu nie . W mieście wiosnę już widać , pracują ekipy dbające o zieleń ; grabią , przycinają , porządkują itd. W moim ogródku przybiurowym  też się dzieje ; kocimiętka wypuszcza młode listki , rozchodnik się rozrósł i już się zieleni , inna odmiana rozchodnika wypuszcza nowe pędy i zazieleniła się kępka dzwonków . Podrosły też hiacynty , tulipany i inne cebulkowe. Jeszcze kilka dni i zaczną kwitnąć. Czekam już na tę wiosnę , bo wiecie ; przednówek to najpaskudniejsza pora roku . Nie lubię i już . 
Z innych tematów to denerwuje mnie dostawca lamp . Zamówiłam dwa nowe kinkiety do pokoju i już drugi raz przesunął termin dostawy . Tym razem na koniec marca . No dobra , nie spieszy mi się za nadto , ale koniec robót malarskich chciałabym już mieć u siebie.  Z końcówkami do karniszy lepiej mi poszło , choć i tak będę musiała wymienić drążki na nieco grubsze , bo jedyny rozmiar kul z czarnego szkła jaki udało mi się w całym internecie znaleźć jest o 3 mm szerszy niż to co mam. To akurat nie jest problem , bo taki drążek kosztuje parę złotych. Paczka przyszła po dwóch dniach. 
No to do zmian jestem prawie przygotowana  , jeszcze tylko oprawy do gniazdek i wyłączników w hurtowni kupię  . Teraz pora na drobne przeróbki w instalacji , ale to zadanie bojowe dla mojego małżonka. 

2 komentarze:

  1. Trzeba czasem pokręcić się po miescie. Dusza kobiety tego potrzrbuje. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , potrzebuje ... Fajny pretekst , podoba mi się.

      Usuń