babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 1 lutego 2019

1.02.2019 I miesiąc z głowy

Szybko zleciało i pracowicie. Korzystamy póki można , bo na za długo już tak nie będzie , wbrew medialnej hurapropagandzie. 
Szycie odpuściłam . Odłożyłam na jutro. Dziś za to zrobiłam zakupy do lidla . Nic szczególnego ; parę rzeczy, których będę potrzebować do przygotowania imprezy .Kupiłam też sobie lekkie buty sportowe . Rzadko noszę coś takiego , ale zamierzam z wiosną wrócić do wędrówek z kijkami więc mi się przydadzą .  No i na wyprawy na działkę też .
Zlikwidowałam też prawie wszystkie dekoracje świąteczne. Zostało tylko kilka takich bardziej ogólno- zimowych . Trochę łyso się zrobiło bez tych wszystkich świecideł . Muszę pomyśleć jak ożywić klimat.  Na razie na kominek wróciły kamienie i kilka świec . 
I tyle na dziś, wracam do mojego skandynawskiego kryminału.. Jutro czeka mnie trochę pracy więc dziś się trochę powyleguję z książką na kanapie.

2 komentarze:

  1. Jutro czeka Cię tez sporo przyjemnosci. A trochę pracy też. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy miałam sporo a przyjemności jeszcze więcej !

      Usuń