babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 29 stycznia 2019

29.01.2019 Dzień jak dzień

właściwie nijaki. Niczym się nie różniący od wszystkich innych. Za szycie się dziś nie zabrałam . Zasiedzieliśmy się w biurze , miałam też kilka spraw do załatwienia i jakieś drobne zakupy, których nie zrobiłam w sobotę , a dziś już zabrakło i właściwie to wszystko . 

"Kaczki kwaczą i tłumaczą ,
 pieniądz nie jest rzeczą kaczą ,
 żadna z nas się nie bogaci ,
 nam za jajka nikt nie płaci " 
To tak a propos dzisiejszej sytuacji w Kraju. Taki wierszyk Brzechwy mi się przypomniał.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W punkt , od razu mi się skojarzyło jak tylko przeczytałam o tych taśmach i ta zgraja przydupasów wypadła do mediów, żeby prezesa wszystkich prezesów wybielać

      Usuń
  2. Dokładnie ale napisz cos więcej. Lubie Twoje spojrzenie na politykę :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sobie napisałam ... Rozłączył mi się internet i wcięło komentarz. Napiszę za trochę , bo tak za bardzo nie mam ostatnio czasu na dłuższe pisanie.

      Usuń