babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 1 stycznia 2019

1.01.2019 Witam w Nowym Roku !

Co się zmieniło ? Póki co nic , poza cyfrą w moim osobistym kalendarzu . Wczorajszy wieczór z przyjaciółmi bardzo udany. Niespodzianka mi się  udała , wyszło pięknie , wystrój zrobił wrażenie , zwłaszcza, że na wejście wygasiłam światła ; została choinka i świece . Jedzonko też wyszło pyszne. 
Po kolacji zrobiliśmy sobie wycieczkę po mieście , obejrzeliśmy dekoracje i wróciliśmy na kolejne pyszności i ciąg dalszy zabawy. O północy strzelił szampan , a z okna pracowni mieliśmy widok na piękne fajerwerki z niemal całego miasta . Około 2.00 nasi przyjaciele sie pożegnali a my pooglądaliśmy jeszcze film - prawdę mówiąc nie wiem jaki , bo włączyliśmy w trakcie , ale był zabawny . 
Dziś odsypialiśmy i właściwie na tym koniec . Poza sprzątaniem po imprezie nie wiele robiłam. Obejrzałam fragmenty koncertu noworocznego z Wiednia ( część przespałam) a po południu wpadła młodzież z życzeniami urodzinowymi . dla dzieci miałam przygotowaną niebieską galaretkę z owocami . Znów była niespodzianka , bo skąd babcia wzięła taką niebieską . Kupiłam w sklepie , są takie i dzieciaki dobrze to wiedzą , ale tak myślę ,że sprawia im frajdę dyskutowanie o tym. 
No i tyle ... Pierwszy dzień nowego roku dobiega końca . Jutro powrót do pracy i kolejnych wyzwań. 
Świece paliły się równo i spokojnie a to dobrze wróży . Można założyć , że  i rok będzie spokojny i dostatni ... 
Wrzucę kilka fotek z naszej wędrówki po mieście , ale to jutro jak pościągam na komputer . 
Dobrych życzeń nigdy za dużo więc jeszcze raz: najlepsze życzenia !

2 komentarze:

  1. Wszystko pięknie. Udany wieczór sylwestrowy. Spokojny Nowy Rok. Oby nam się dobrze działo. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ! Podobno jaki Nowy Rok taki i cały , ale specjalnie w to nie wierzę . Przywykłam kontrolować swoje działania.

      Usuń