babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 3 grudnia 2018

3.12.2018 Sprawy babusine codzienne

No i niefart mały, fotek nie pokażę na razie , bo mi się rozsypał kabelek do ściągania i ładowania . Najzyczajniej w świecie ; wtyczka rozpadła się na kilka części i poskładać się nie daje. Pokażę wszystko jak skombinuję sobie nowy, więc cierpliwości. 
Dziś cały dzień pisałam i nie skończyłam , na jutro mam równie dużo do ogarnięcia , ale za to jaka kasiorka w perspektywie. Ostatnie 18 dni dni pracy przed nami , o czym zdążyły mi przypomnieć księgowe ; dziś zadzwoniły , że chciałyby papiery wcześniej. No i nic dziwnego , wszyscy chcą rok zamykać . 
Łapy opadają i nie tylko łapy ; z powodu polityki ; cały rząd jak leci pojechał do Torunia świętować jakąś tam rocznicę  radia Maryja . Tańczyli , śpiewali i wygadywali głupoty na temat taki, że ci co słuchają radia M , bardziej kochają Polskę niż ta reszta , co nie słucha... Gdzie my żyjemy do jasnej cholery ?  Ośmieszamy się na każdym kroku , a raczej nas ośmiesza własny rząd. Załamka po prostu. 

2 komentarze:

  1. Ano załamka. Widziałam newsy. Może jednak naród pokaże im czerwoną kartkę. Bo wstyd na caly świat. A perspektywa kasy zawsze cieszy. Dobrze wróży na Nowy Rok. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę, znaczy w kwestii kasy i polityki.

      Usuń