babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 grudnia 2018

8.12.2018 No , dzisiaj to jestem z siebie zadowolona

Nie uszyłam wprawdzie pokrowców na pufy , a tylko zazdroski do kuchni , ale za to zrobiłam mnóstwo innych rzeczy . Przetrząsnęłam wszystkie szafy , spiżarki nie wyłączając , powyrzucałam mnóstwo nie potrzebnych rzeczy , część do piwnicy , część do śmietnika , poukładałam , przygotowałam sobie potrzebne do świątecznych dekoracji drobiazgi , kanapowym poduszkom zmieniałam powłoczki na zimowe i jeszcze wiele różnych czynności wykonałam . Jutro dokończę sprzątanie i uszyję pokrowce. A najważniejsze , że toruńskie pierniczki zdążyłam wyprawić w długą podróż do Italii. 


2 komentarze:

  1. Och jak się cieszę. Teraz będę mieć namiastkę polskich Świąt. Dziękuję. A ogarnęłas kawał roboty domowej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko dotarły na czas, bo z tą naszą pocztą to igdy nic nie wiadomo. Buziaki

      Usuń