babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 2 października 2018

2.10.2018 Chłodno

się zrobiło , ale też coraz bardziej kolorowo. Uwielbiam tę porę roku . Październik to mój ulubiony miesiąc, zdecydowanie. 
Miesiąc zapowiada się intensywnie i pracowicie . Liczę na to, że szybko odrobimy zastój z poprzednich miesięcy i wreszcie wyczerpie się limit na niefarty.,
Zbliżają się wybory , w mieście nie wiele się zmienia , kandydują w większości te same osoby. Damy im kolejną szansę . Dobrze rządzą więc nie widzimy powodu żeby to zmieniać . Tak ogólnie to nie fajnie w Kraju. Chaos jakiego nie było odkąd pamiętam i się interesuję tymi sprawami. 
Na tablicy reklamowej , stojącej na naszym terenie firma reklamowa zamieściła bilbord kandydatki z PSL-u . I całe szczęście , bo gościa z obecnej ekipy bym nie zdzierżyła. 
Zamówiłam sobie ciuszek na jesień i zimę ; taką sukienkę - bezrękawnik w kolorze morskim . Mogę pod to zakładać różne bluzki czy cieńsze sweterki. Taki wygodny ciuszek do pracy .

6 komentarzy:

  1. Październik jest również uważamy za najpiękniejszy miesiąc w roku . Zawsze myślałam, że maj. Człowiek uczy się jednak całe życie:).Bezrękawnik to świetny wybór, na pewno będziesz zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam że bezrękawnik to dobry pomysł na jesień. I kolor piękny. Napisz coś o polityce bo jesteś moim "głosem rozsadku ".:)**

      Usuń
    2. Też zawsze myślałam ,ze maj. Tak zakładam ,że się sprawdzi taki bezrękawnik. Miałam już kilka i dobrze mi służyły.

      Usuń
    3. O polityce miałam nie pisać ,ale może zmienię zdanie na Twoją prośbę. Zastanawiam się tylko czy to jest polityka czy regularne mordobicie

      Usuń
  2. Ale mi wyszło , odpowiedź dla Babiszonki u Luci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie szkodzi. Odebrałam bez problemu. :)**!

    OdpowiedzUsuń