babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 1 października 2018

1.10.2018 Sprawy babusine

Synowa jednak nie poszła do szpitala. Zrobili jej kolejne badania i stanęło na tym ,że jeśli wyniki jakoś znacząco jej się pogorszą zgłosi się na biopsję . A o to chodziło. Na razie wyniki jej się nie poprawiły ale też nie pogorszyły , a taka  biopsja przeszczepionej nerki grozi odrzutem więc jeśli nie było absolutnej konieczności to nie robili .  
Ja oczywiście dzień miałam pokręcony, bo to i praca i obowiązki babciowe . Dałam radę , wnusia nawet matmę bezbłędnie odrobiła . Pokazałam jej przy okazji metodę na szybkie dzielenie i sprawdzanie wyników , której nauczył mnie dawno temu mój ojciec . Załapała . Kiedy wychodziłyśmy z domu , żeby pojechać na angielski , akurat wrócili jej rodzice . Syn zawiózł więc Małą a ja pogadałam z synową .  
Pojeździłam dziś moim nowym autem. Takie auto naszpikowane elektroniką trochę inaczej się prowadzi niż moje . Muszę poćwiczyć zanim przesiądę się na dobre. Tym samym żegnam mojego old timera. Przesiadam się na tę samą markę , ale model zdecydowanie nowszy i nowocześniejszy i trochę mniejszy niż mój, plus/minus o jakiś metr.  
Posadziłam wrzosy w przybiurowym ogródku. Zajęły miejsce przekwitłych surfinii . 

4 komentarze:

  1. Autko nowocześniejsze to pewnie i wygodniejsze. Przyzwyczaisz się szybko. Wrzosy prawidłowo o tej porze roku. Reszta napawa otuchą. I poniedziałek zaczął się dobrze co też wróży dobrze na resztę tygodnia.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wygodę to mało, które nowoczesne auto może dorównać mojemu old timerowi , ale to nowe jest fajne , tylko trudniejsze do prowadzenia . Nauczę się.

      Usuń
  2. Do dobrego szybko się przyzwyczaisz , a elektronika to dla Ciebie bułka z masłem . Wrzosy bardzo lubię , też posadziłam w przydomowym , z supermarketu jakieś marne wyszły. Dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie przesadziłaś z tą "bułką" , pilota od tv nie ogarniam , a gdzie tu elektronika samochodowa ( co jest śmieszne , bo sprzedaję najnowsze technologie)

      Usuń