babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 4 grudnia 2017

4.12.2017 Sprawy babusine

Zaczyna mi kasa schodzić z ostatnich robót . Cieszę się , bo chłopakom premię świąteczną wypłacimy , a już się zaczynałam martwić , że nie damy rady przed świętami . Zmarzłam dziś w biurze ; wczoraj a może już w sobotę skończył się gaz . Przełączyliśmy na drugi komplet butli dopiero dziś po przyjściu do pracy i trwało trochę zanim się nagrzało. Około 14.00 było już normalnie. Urwałam się na chwilę do miasta po drobne zakupy . Kupiłam wypełniacz do maskotek . Dziś przysiadłam i poprzyszywałam oczy, noski i inne ozdoby . Jutro pozszywam maskotki a potem będę wypychać. Mam jeszcze do uszycia poszewki na pozostałe 4 poduszki , na szarym tle białe śnieżynki . Uzupełnią poduszki z widoczkami, które niedawno kupiłam . Zostanie mi zapakować prezenty na robótkę , bo mam już wszystkie i wysłanie tego wszystkiego . 
Roboty przedświątecznej mam zresztą więcej i nie wiem jak uda mi się z wszystkim zdążyć . nadal doskwiera mi brak organizacji .  Takiego braku ładu i składu jak w tym roku nie miałam od dawna . 

2 komentarze:

  1. I składa się dobrze. Wszystko się posklada idealnie. Nie ma innej opcji.***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to wierzę inaczej bym się w ogóle za nic nie zabierała.

      Usuń