babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 8 sierpnia 2017

8.08.2017 Skończyłam !

Szycie zasłonek oczywiście. Utrułam się z tym nie źle , proste to nie było , ale w końcu gotowe. Zrobiłam , ciekawe czy młodzież będzie zadowolona. Na razie dałam synowi , żeby zawiózł na działkę. Do szycia prędko nie przystąpię , o nie . Muszę odreagować. 
Upał wraca , nie 34 stopnie , ale 28-29 , co i tak jest dużo jak dla mnie. Męczę się i nie mogę zasnąć .
W pracy normalnie i na razie wciąż wakacyjnie.  W perspektywie wolny weekend. Nasz tym razem bez szaleństw poza weselem w trakcie . Ale dobre i to. Może jakiś mały remoncik w domu przeprowadzę w te wolne dni? Zobaczy się . Po weekendzie pracownik i młodszy synalek idą na urlop czyli będzie praca na pół gwizdka , ale należy im się . Napracowali się nie mało. 


3 komentarze:

  1. Hania 29 stopni postawiony nas w stan radość i. Dziś znów 40 przy straszliwej wilgotności. Masakra. Od maja tak żyjemy w oczekiwaniu na deszcz. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , piszesz o tym niemal co dziennie a i nasza tv podaje wiadomości , z Waszych stron też i jak sobie pomyślę , że u Was gorzej to mi się lepiej robi.

      Usuń
    2. p.s. I nie mam na co narzekać oczywiście

      Usuń