babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 10 sierpnia 2017

10.08.2017 Sprawy babusine

Upały wróciły . Nad ranem szalały potężne burze . Narobiły szkód . U nas z umiarem , ale dachówki na ulicy , gdzie mieszka nasz starszy synalek z dachu poleciały. Ogródek przeżył i dobrze się ma. Wszystko wskazuje na to ,że skalniak zakwitnie po raz drugi, co by mnie zdziwiło , bo nie wiedziałam , że takie porządne kwiatki kupiłam . Ogródkowania się dopiero uczę . I czekam na wrzosy . A już za chwilę będą i będę je sadzić . 
W domu się nie wysilam , nie chce mi się po prostu. Najchętniej to bym się nad jezioro gdzieś wybrała , ale póki co muszę jeszcze jutro popracować i na jakiś wypad nad wodę sobie pozwolić nie można. Na sobotę i niedzielę planów na razie nie mamy , wszystko zależy od pogody . Może po prostu pobyczymy się w domu. W poniedziałek impreza . Jesteśmy przygotowani. Prezent gotowy , kreacje też . 
Lista spraw na późne lato i początek jesieni:
- ciąg dalszy sprzątania prawie po japońsku - łazienkowe i kuchenne szafki czekają 
- ponaprawiać biżuterię 
- kupić mężusiowi nową marynarkę 
- umyć okna 
-wybrać na dziką różę i jarzębinę 
-odnowić przedpokój , bo na razie odpuściłam
-ozdobić pudełka , które od dłuższego czasu na to czekają
-wybrać się na grzyby ( marzenie...)
-inne ..........................................- co mi strzeli do głowy 

4 komentarze:

  1. Bardzo rozbudowany plan. Nam po ulewach grożą grady wichury i inne. Ale deszcz bardzo potrzebny. Nawet ulewa. To czekam ledwie zywa. :)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz potrzebny , a plany... dobrze będzie jak połowę zrealizuję . cały rok mam taki z planem ale bez planu

      Usuń
  2. Wlasnie wróciłam wczoraj wieczorem z Polski. Po porannych burzach wsiadłam w samolot na Ławicy i polecieliśmy do Frankfurtu a tam kolejne nawałnice i spóźnione loty... Pogoda w tym roku w Polsce była po prostu dość brzydka chyba 2-3 letnie dni mieliśmy w ciagu 19 dni pobytu, reszta chmury, deszcze i monsunowe powietrze... Eh... U nas tez nie za ładnie ale w poniedziałek lecimy do Wlch na kolejne dwa tygodnie wakacji wiec tam ma byc duzo cieplej... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Włoszech jak pisze Lucia upały powyżej 40 stopni

      Usuń