babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 30 sierpnia 2017

30.08.2017 I jeszcze jeden dzień

w pracy . Popołudnie znów u klienta .  Tym razem nie szło tak szybko i nie było babeczek . Po skończeniu roboty pojechaliśmy na zakupy. Tym razem udało nam się kupić to czego szukaliśmy kilka dni temu u nas, kupiliśmy do tego torbę do laptopa , bo jedna nam się rozpadła i jeszcze kilka drobiazgów domowych , zjedliśmy po kawałku pizzy i pojechaliśmy do le roy . Chciałam kupić potrzebne rzeczy do remontu korytarzyka , ale nie udało mi się . Wszystkie farby , które sobie upatrzyłam w dużych pojemnikach , a ja potrzebuję małe ilości , bo korytarzyk mały . Jak byliśmy poprzednim razem to wszystko było , a dziś nic , wymiecione . Wszystkim na remonty się zebrało czy co? Kupiłam więc tylko bejcę i olej do mebli . Muszę odnowić szafkę do butów. Wymieniłabym , ale mamy nietrybne wymiary korytarzyka i trudno dostać coś co się będzie mieściło . Albo za duże , albo zostaje kilkucentymetrowy kąt gdzie zbiera się kurz, bo nawet stojak do parasoli się w to nie zmieści. Pomyślę co dalej i pewnie wybierzemy się do innego marketu , ale to za trochę . W piątek, sobotę i niedzielę będziemy mieli maluchy na przechowaniu.  Rodzice zostali zaproszeni na imprezę integracyjną do naszego klienta .  Taką wyjazdową . W sobotę planujemy dłuższą wyprawę do parku jurajskiego albo kowbojskiego miasteczka , zależy co dzieci będą chciały . A może jeszcze coś innego ? Zobaczymy. 

4 komentarze:

  1. Czyli codzienność... Fajna, spokojna... Dobrego czasu z dziećmi ! Ja jutro rok szkolny zaczynam w nowym liceum i cieszę sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas rok szkolny zaczynają od poniedziałku. Przyjemnej pracy !

      Usuń
  2. Trochę zwiedzania marketów, trochę zwykłych domowych spraw. Dzień jak co dzień Chociaż brakowało babeczek. W Italii jeszcze wakacje. Chyba koło 10 zaczną naukę. Nie ma jednego dnia rozpoczęcia nauki. Zależy od prowincji. Byle w okolicach połowy września. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kraj to obyczaj , nie wiedziałam ,że początek szkoły bywa "ruchomy" . Buziaki

      Usuń