babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 22 grudnia 2016

22.12.2016 Będzie krótko

właściwie to już 23.12. ( jak ten czas szybko leci...) . Melduję ,że jestem prawie wyrobiona . Makaron na makiełki i do zupy grzybowej gotowy - podsycha sobie na blacie . W Wigilię wystarczy ugotować.  Dekoracje gotowe , no prawie , bo niezbędna będzie jeszcze jedna a to za sprawą małżonka . Podwiesił na kawałku listewki pomiedzy biblioteczkami łażącego po linie Gwiazdora , no i teraz ta listewka straszy . Muszę szybko coś wymyślić. Prezenty zapakowane i ułożone pod choinką . Obrus na wigilijny stół i wieczorowe koszule małżonka wyprasowane .
Pracowe sprawy nadal nieogarnięte do końca . Wciąż mam trzy inwestycje do rozliczenia i kilka bieżących pomniejszych faktur , no i inwenturę , ale to pomiędzy świętami a nowym rokiem . Jutro będzie popołudnie z kuchenką i garnkami ale to już nie jest jakiś wielki problem . Wrzucę do garnka i samo się będzie gotować . Planowałam wrzucić kilka fotek , ale późno się zrobiło więc jutro się pochwalę co mi się udało zmajstrować . 

6 komentarzy:

  1. Kochana jak dobrze że jesteś , poczytałam trochę i teraz moje sprawy wydają się łatwiejsze , jesteś moją inspiracją . Wszystkiego co najlepsze dla Was i całej Waszej wspaniałej rodziny . Pozdrawiam serdecznie w ten Świąteczny czas .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babiszonku Kochany dla Was też najlepsze życzenia! niech spełnią się marzenia !

      Usuń
  2. Nie miałam wątpliwości, ze zdarzysz ze wszystkim. kto, jak nie Ty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo , ale zawsze mam tak ,że martwię się ,że nie zdążę. Odbuziakowuję

      Usuń
  3. Brawo MY!
    Ciut Ci zawiszczam tak dużej rodzinki!Rodzinnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń