babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 2 września 2016

2.09.2016 Dziś będzie normalny wpis , bez polityki i bez zbędnych emocji

Dzień taki sobie , właściwie wiele się nie działo. Spokojnie zrobiłam co miałam do zrobienia , reszta ludków też i nawet chwile znaleźli żeby poprzykręcać klamki w nowym biurze. Nie kazaliśmy tego robić budowlańcom , w obawie ,żeby nie pokiereszowali drzwi. 
Po południu mężuś pojechał do klienta , na drobną robótkę a ja na zakupy. Szykuję się do jutrzejszego świętowania. Będą kiełbaski , karkówka i szaszłyki z kurczaka , wszystko z grilla . I oczywiście miejscowy hit : grillowane pyzy z masłem czosnkowym. Jutro kupię tylko napoje i arbuza na deser , może jeszcze coś słodkiego , albo upiekę .Zobaczę ile będę miała czasu.  Poza tym przygotuję sobie wszystko w domu a na działce tylko upieczemy i zmieszam składniki sałatki. Lubię takie świętowanie na świeżym powietrzu. Zupełny luz i spokój i nie potrzeba się wysilać ani jakoś elegancko ubierać . Sama przyjemność . 

3 komentarze:

  1. Miłego świętowania , my też mamy dzisiaj sobotę na działce , będziemy sami , pierwszy raz tego lata . Mam nadzieję że odpocznę , chociaż tam zawsze jest co robić .
    Całuski .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem ,że dzień spędzaliście na działce J.dzwonił rano , pogadali sobie nasi panowie . Najważniejsze,że jesteście sami . Już samo to daje oddech . Buziaki

      Usuń
  2. Miłego świętowania , my też mamy dzisiaj sobotę na działce , będziemy sami , pierwszy raz tego lata . Mam nadzieję że odpocznę , chociaż tam zawsze jest co robić .
    Całuski .

    OdpowiedzUsuń