babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 13 kwietnia 2016

13.04.2016 Mam co robić

chociaż już kawał roboty za mną , ale to i tak jeszcze nie koniec tego liczenia . W każdym razie już z górki a roboty też dobiegają końca. Wczoraj sporo sie działo i jeszcze to liczenie . Czasu mi zabrakło na pisanie. 
Pod wieczór pojechaliśmy z mężusiem do Helpu na usunięcie zęba . Mężusia stały dentysta za przeproszeniem olał temat , stwierdził, że nie ma czasu , przyjmie go w czwartek. A po antybiotyku wcale lepiej nie było. No to machnęliśmy ręką na dentystę . W Helpie czekaliśmy około godziny ale sprawę załatwiliśmy. Szybko poszło. Mężuś zdrowieje. 
A dziś , jeśli chodzi o pracę to dzień nieco spokojniejszy. Popracowaliśmy nad kosztorysem. Obgadaliśmy parę spraw budowlanych a konkretnie wybraliśmy podwieszany sufit i płytki do łazienki. W najbliższym czasie trzeba będzie kupić . 
W domu nie zajmujemy się niczym konkretnym ( ha, właśnie sobie przypomniałam ,że muszę wyprasować mężusiowi koszule ) odreagowujemy wczorajsze . Ja zabrałam się do pracy nad moją chustą i mam już całkiem spory kawałek. No , ale wzór jest prosty i dość duży więc od razu dużo przybywa. 
No ,to zabieram się do prasowania .  

4 komentarze:

  1. Ja już poprasowałam dwa dni temu a pralkę mam załadowaną a więc i kolejne będzie. Musze też w końcu otworzyć walizkę z letnimi ciuchami bo za oknem 29 stopni. Potrzeba mi lżejszych spodni. Zimowe ciuchy wywiozłam ale lato nadchodzi ekspresowo. i dobrze. A u Ciebie też w tempie szybkim wszystko. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nic szczególnego jeśli o mnie chodzi , zdziwiłabym się gdyby tempo spadło. 29 stopni mnie przeraża - tak 25 góra to dla mnie temperatura w której normalnie mogę funkcjonować . Powyżej wysiadam

      Usuń
  2. A tą chustę szydełkiem czy drutami robisz? Pytam, bo ja swoja chustę od wiosny ubiegłego roku robię, i końca nie widać, aż mi sie odechciało. Może dlatego, że jest gładka. jak jakiś ciekawy wzór masz, to podeślij prosze, będzie na druga próbę! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę robię na szydełku . Idzie błyskawicznie , bo wzór jest dość szeroki . Spróbuję rozrysować i Ci podeślę na meil. Ja zrobiłam na podstawie filmiku.

      Usuń