babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

11.04.2016 Papiery to jest jakaś plaga

w tym przypadku nie egipska , a tutejsza . Zasypały mnie dziś . Rozliczałam tę naszą szaleńczą inwestycję . Po woli zbliżamy się do końca . W tak zwanym międzyczasie rozrosło się to , doszło wiele dodatkowych tematów , no i mam . Z jednej strony mnóstwo faktur , z drugiej mnóstwo pozycji,  które były i te które doszły. No i siedziałam przy tym cały dzień , a jutro ciąg dalszy. 
    Mężusiowi antybiotyk na bolący ząb średnio pomaga . Złagodził objawy, "odzywa" się co jakiś czas ale przyplątała się temperatura i to jest zły objaw. Pewnie jutro dentysta zdecyduje ,że jednak trzeba usunąć . Wizytę mężuś ma umówioną na jutro około południa , musi jakoś dotrwać. 
A poza tym naszedł mnie nowy pomysł ; postanowiłam zrobić na szydełku wielką chustę na letnie chłodne wieczory . Poniosła mnie fantazja jak zwykle , a co ... Zamówiłam włóczkę -  bambus z bawełną czyli 100% ekologii ( w którą jak wiadomo nie wierzę ) w kolorze zielonym .Kolor w realu jeszcze ładniejszy niż na fotce . Niby w opisie było ,że druty 2,5 -3, szydełko 1- 1,5 ale okazała się dużo cieńsza . Na tej nowej numeracji szydełek się połapać nie mogę , bo wciąż używam starych , sprawdzonych z czasów PRL-u . W każdym razie , na mój gust to druty najwyżej 2 a szydełko 0,7 .  Trochę lepiej wygląda to, jak się weźmie podwójną nitkę , ale nie wiem jaka duża wyjdzie . Mam 8 motków  po 430m . Ano się okaże w praniu. Roboty na długo. Od kilku dni rozpracowuję sobie różne wzorki na chusty . Wczoraj trafiłam na bardzo prosty w necie i  szybko się robi . Pewnie taki wybiorę. A jak dobrze pójdzie to zrobię jeszcze jedną , w jedynie słusznym ,kolorze . czarnym oczywiście . A w ogóle to zostało mi mnóstwo resztek , z którymi nie mam pojęcia co zrobić . Pewnie jakieś zabawki dla dzieciaków wyprodukuję . 
O polityce nawet nie chce mi się wspominać . Jedna wielka porażka . 

4 komentarze:

  1. Hania a może nie chusta a poncho. Dużo się widzi w Italii. Ale i chusta doskonały pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poncho już mam , a chusta od dawna mi się marzy.

      Usuń
  2. No widzisz, zaczęłam od d... strony, a tu o chuście piszesz. To może tylko stronę, skąd czerpałaś wzory podrzuć! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy na nią z powrotem trafię. Tak w ogóle to był filmik na yo . Spróbuję rozrysować . Bo tak w ogóle to ja ze schematów robić nie umiem . Raczej ze zdjęć lub filmu

      Usuń