babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 9 marca 2016

9.03.2016 Sprawy babusine


O tym ,że praca wre pisać nie muszę , bo to raczej oczywiste. Nabiegałam się dziś po mieście w różnych sprawach jak dziki osioł.  W sumie cztery razy musiałam pojechać do miasta.  Ale mam pozałatwiane. Odebraliśmy nowe dowody osobiste. Nie wiem kto wymyślił takie dziwactwo. Nie dość ,że fotki jak do kartoteki , to jeszcze nie ma tam adresu . Czemu to ma służyć ?  Od razu trzeba było poodkręcać w bankach , jeszcze muszę zmienić w swoim prywatnym koncie ale to mogę zrobić internetowo. Zajmę się tym w sobotę.
Z domowych tematów też nic szczególnego , zabrałam się  do prasowania . Dość szybko mi to poszło, chociaż miałam sporo , pościel , obrusy i mężowskie koszule. Poniosła mnie fantazja , kupiłam niedawno mężusiowi koszulę z bawełnianej satyny . Piękny materiał , mieniący się jak tafta w dwóch odcieniach fioletu. Do prasowania okazało się cholerstwo, conajmniej takie jak kiedyś dawno temu popelina.
Dostałam nowe babciowe zadania od wnusiów; wnusiu zażyczył sobie "misia albo lepiej tygryska" a wnusia żeby babcia uszyła szmacianą lalę , taką dużą , "żebym mogła z nią spać , bo przecież nie będę spać z plastikiem " . No i co babcia ma robić ? Musi coś wymyślić . Lalka jak lalka , uszycie wielkim wyczynem  nie będzie , ale ten tygrysek ?  


5 komentarzy:

  1. To rzeczywiście wyzwanie. Może znajdziesz jakis wykrój w necie. Tam jest wszystko. A u mnie żelazko odmowiło współpracy w zakresie parowania. Nie powiem, szlag mnie trafia bo wiem ile potrwa w Italii naprawa. Dobrze, że jest stare tradycyjnie nalewane. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile trwa naprawa to jeden temat , ważniejsze ile to kosztuje . Czasem nie warto takiego sprzętu naprawiać , bo się zwyczajnie nie opłaca

      Usuń
  2. Hej moja Droga! A wiesz, że powinnaś mieć to samo zdjęcie w dowodzie osobistym i prawie jazdy? To ostatnio wyszło jako obowiązek, i szlag może człowieka trafić, bo co z tego, że za jakiś czas trzeba zmienić ds, ale przy okazji należy o pj pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , wiem . Jeszcze się do końca przez przepisy nie przekopałam w tym temacie w sensie terminów i tp. i pewnie trzeba będzie i prawko wymieniać .

      Usuń
  3. Hej moja Droga! A wiesz, że powinnaś mieć to samo zdjęcie w dowodzie osobistym i prawie jazdy? To ostatnio wyszło jako obowiązek, i szlag może człowieka trafić, bo co z tego, że za jakiś czas trzeba zmienić ds, ale przy okazji należy o pj pamiętać!

    OdpowiedzUsuń