babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 20 marca 2016

20.03.2016 Co tam bedę dużo skrobać - najlepiej pokażę

a o tym ,że od dziś wiosna wszyscy wiedzą . Podzielę na dwie części , bo zdjęć jest trochę . Poniżej gablotka w głównym holu i kilka stoisk


 MALACHITY Z KONGA


 TYGRYSIE OKO Z RPA - kamień , który ma wpływ na pomyślność 



JASPIS CZERWONY - są jeszcze zielone , miodowe i nakrapiane 



OPAL DENDRYTOWY - na zdjęciach dobrze tego nie widać , ale ma inkluzje z drobnych roślinek 




A tu nasz rodzimy SFALERYT - wygląda trochę jak ciasto z orzechowym kremem 



Ten czerwono - pomarańczowy to KARNEOL - jeden z kamieni zodiakalnych mojego małżonka , a srebrzysto - zielony to SERAFINIT - mamy oba w kolekcji 




Okazy LABRADORYTÓW 




Kiepsko mi to wyszło , bo światło odbijało zbyt mocno ; po lewej stronie KAMIEŃ KSIĘŻYCOWY,  po prawej KAMIEŃ SŁONECZNY  z Tanzanii 

KRZEMIEŃ PASIASTY - marzy mi się , ale jeszcze nie trafiłam na "swój okaz" 


Różna kryształy w gablotce - ta ogromna bryła na górze jest ciekawa , białe , drobne igiełki , obsypane mniejszymi czarnymi , ma swoją nazwę ale w tej ilości nowych , uleciała mi z pamięci , może sobie przypomnę 






Jeszcze jedna gablotka , te niebieskie to apatyt , różowe kobaltokalcyt , białe wiadomo kryształ górski i na górnej półeczce ten ciemnoszafirowy piękny okaz azurytu , żółty kwarc kaktusowy z limonitem , obok fiołkowy ametyst kaktusowy 


Nie pasuje do reszty , ale załapało się zdjęcie tej restawuracji - tak dyskretnie pstryknęłam , żeby uwiecznić wystrój.

CDN .

1 komentarz: