babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 23 marca 2016

23.03.2016 Uffff!!!

Padnięta jestem . Od wczoraj miałam wnusię pod opieką . Fajna jest i kochana , ale jak to dziecko ; absorbuje. A mnie dopadło przeziębienie , kaszlę , chrypię jak zardzewiałe zawiasy i w ogóle czuję się nie szczególnie. Jakoś się trzymam i muszę dalej się trzymać , bo do świąt już tylko dwa dni i trzeba świąteczne przysmaki pichcić . W biurze nie specjalnie się dziś do roboty przykładałam , bo po prostu nie specjalnie byłam w formie a i wyrobiona raczej jestem . Resztę faktur przekładam na kwiecień . Będę musiała jeszcze jedną za kontrakt wystawić więc inne muszą poczekać . To się nazywa optymalizacja . 
Wczoraj dostałam list od wujka - brata mojego ojca . Znów z nim nie za ciekawie ; żegna się z tym światem . Jak każdy w naszej rodzinie,  już wie . To już kwestia roku może dwóch ...  Tak było z moją babcią , z moim ojcem i jego starszym bratem . Każde z nich odchodziło z pełną świadomością ,że ich czas minął . Smutne to . Moje pocieszenia na nic się już nie zdają , podobnie jak pocieszenia najbliższej rodziny : syna , wnucząt , żony ... Taka rodzinna przypadłość ...
Przyszła jedna z dwóch zamówionych płyt Bleckmore's Night . A zrobiłam se tę frajdę i kupiłam aż dwie . Już się doczekać nie mogę kiedy ją odbiorę z poczty i odsłucham . 
W parku za moim biurem wiosna , krzaczki zaczynają sie zielenić i rośnie już świeża trawa . 
W Kraju - mam wrażenie ,że śnię ; jakiś chory , absurdalny sen wariata . 

6 komentarzy:

  1. Wnuki są cudne i kochane, po wizycie swoich dochodzę do siebie przynajmniej jeden dzień.Zdrowia zycze najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wiesz o czym mówię . Już na wyjeździe ? Buziaczki świąteczne.

      Usuń
  2. Hania za duże tempo wzięłaś i znów Cie coś dopadło. Szczerze mówiąc nie czytam polskich wiadomości z kraju. Nie mam ochoty. Kuruj się intensywnie bo wszak pracowite dni Cie czekają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tempo raczej normalne jak to u nas. Przegięłam przy myciu okien. Zimno było a ja w domowym cienkim t-shirciku zabrałam się do pracy , to mnie trafiło. Stary człowiek a wciąż głupi.

      Usuń
  3. Na wariactwo krajowe mam już alergię!
    Małe Wnuki potrafią nieźle człowieka zmęczyć, coś o tym wiem! Nie dziwota, człek w pewnym wieku już nie nadąża! ;-))))
    I tak to już jest! Ludzie się rodzą, ludzie odchodzą! Życie! Całe nasze życie!
    Uspokojenia świątecznego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Tobie także spokoju życzę . Dziękuję za przecudną kartkę !

      Usuń