babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 22 września 2015

23.09.2015 No i mamy jesień

tę kalendarzową , bo klimat na to nie wskazuje . Wciąż ciepło . Dziś u nas co prawda było tylko 20 stopni ale słońce świeciło więc wciąż jeszcze letnie klimaty. A propos lata : przyjaciółka jest na wakacjach nad Bałtykiem .Przysłała mi piękne fotki Bałtyku w kolorze zielonym . Prawdziwy ewenement . Bałtyk bywa niebieski, granatowy , stalowy , szary , srebrzysty ale nie zielony. To było spowodowane układem chmur i odbiciami światła . O jesieni świadczą jednak złote i rude liście na drzewach. Z dnia na dzień jest ich więcej. Pora na jesienny anturaż dla bloga. 
Na powitanie jesieni uszyłam dziś nowe powłoczki na poduszki . Nie, nie w jesiennych kolorach. Tym razem są w szaro-czarno- białą kratkę ,a w ubiegłym tygodniu zrobiłam na szydełku dwa sporych rozmiarów kwiaty słonecznika . Leżą w kuchni obok młynka do kawy . Coś tam jeszcze dodziubię dla ozdoby . Wybierałam się na kasztany ale niestety, w tym roku kasztanów nie ma więc dekoracje będą bez kasztanów. 
W pracy jak zwykle. Zawaleni jesteśmy po sufit towarem , ale sprawy idą swoim torem .Na budowie chłopaki dalej układają okablowanie a jutro przyjadą goście wstawić szybę w witrynę.  
Budowlańcy kończą remont naszego biurowego bloku. Efekt końcowy nie zły , ale trochę odwalają robotę i strasznie przy tym bałaganią. 
A na domowym podwórku mamy nowa , jeżdżącą bramę . Czynną od niedzieli wieczorem. 


4 komentarze:

  1. Dzieje się u Was , a Tobie Haniu można pozazdrościć werwy i pomysłowości .
    Uwielbiam jesień , te kolory , zapach powietrza , dla mnie jesień to początek aktywacji po wakacjach, to znowu czas do działania . Całusy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać po datach bardzo mi do tej jesieni śpieszno , przecież to dopiero dziś . Zgadzam się , kolory , zapach powietrza , a poza tym ten lekko zaspany nastrój , jakby świat ziewał .

      Usuń
  2. Anturaż jesienny śliczny... u mnie też trzeba by coś zmienić ale u mnie wciąż lato. dziwaczki tez wciąż kwitną. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . U nas też wciąż ciepło i słonecznie ale jesień już widać.

      Usuń