babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 26 sierpnia 2015

26.08.2015 Nowy kapelusz

a właściwie to aż dwa nabyłam drogą kupna w internetowym sklepiku . Były przecenione i to mocno ; jeden na 20 zł , drugi na 24zł. Z przesyłką kosztowały mnie nieco ponad 50 zł . W innym przypadku bym się na nie nie zdecydowała . Lubię kapelusiki ale bez przesady , więcej niż 50 zł na kapelusz nie wydam . Oba czarne , z kremowymi dodatkami , oba w stylu retro .Letnie oczywiście , choć lato się kończy i nie wiem czy je długo ponoszę w tym roku. Ładnie mi w nich . Mężusiowi też się podobają. 
A tak poza tym , zwariowany dzień miałam dzisiaj w pracy . Już chyba tak do końca roku zostanie. 
Do fryzjerki dotarłam w ostatniej chwili , za moment kolejka by mi przepadła. Kazałam się obciąć jak zwykle . Jutro odświeżę kolor szamponem i będzie na jakiś czas z głowy.  Dotarł w końcu gość od żaluzji . Miał być kilka dni temu. Choć profesjonalizmu odmówić mu nie można. Fachowo wszystko pomierzył , przyniósł próbniki kolorów więc od razu mogliśmy wybrać . Zobaczymy jak będzie z wykonaniem. 



6 komentarzy:

  1. Kapelusiki jeszcze się przydadzą , jeszcze lato trwa . A u Was jak zawsze dynamicznie . U nas też . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile wiem to w Polsce też upalnie więc pochodzisz w kapeluszach. A że upały to i żaluzje na topie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię nosić kapelusze jak i również inne nakrycia głowy. Od pewnego czasu jestem wielkim zwolennikiem kaszkietów https://wszafie.pl/blog/post/kaszkiet-czyli-stylowy-dodatek-do-stylizacji gdzie jak piszą są one świetnym dodatkiem do męskich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie było to faktycznie samo noszenie i posiadanie fajnych kapeluszy dla mnie jest czymś ważnym. Muszę przyznać, że jak zobaczyłam pierwszy raz półprodukt https://hatfactory.pl/slomkowe/351-sloma-pszenica-polprodukt-kapeluszniczy.html to teraz wiem, że jest to coś ważnego aby zrobić samodzielnie kapelusz.

    OdpowiedzUsuń